2015. július 19., vasárnap

12.fejezet

Calum 

Hónapokkal később........


Srácok...újra itthon...New Yorkban! 
Íróm ki a hivatalos twitter oldalamra, és hozzá csatolok is egy képet. Mot érek haza a turnéról., ami érintett néhány európai fővárost is nem csak amerikait. A bandám a Games nevet viseli. Ők kerestek maguknak énekest, lám kaptak engem. A srácokkal remekül megvagyunk. De valaki örülten hiányzik. Anna. Nem tudom kiverni őt a fejemből. Nem hagy aludni se már lassan. Minden dalom róla szól, és minden lányban őt látom, pedig próbáltam nem őt látni. Szeptember van. Ami ha minden igaz, ő most a Columbián tanul, itt New Yorkban. Bármikor láthatom majd., mivel a stúdió egy utcányira van az egyetemtől.  Leszállok a hajóról, és elindulok haza. Itt Manhattenbe bérel nekem lakást a stúdió. A fiúk nem sokkal laknak tőlem arrébb. A házban odamegyek a lifthez, és beszállok. Megnyomom a 20as gombot, és már megy is fel az emeletre a lift. Kiszállok, és odamegyek a lakás ajtómhoz. A gitáromat, és a táskámat leteszem, a kulcsot elfordítom a zárban, és belépek. Nem változott semmi. A ruhák ott vannak ahol hagytam őket, pár hónapja. A könyveim is, és persze a Times is itt van, Anna McAdams versével. Ledobom a táskámat meg a gitárt, és elmegyek fürdeni, vagyis inkább zuhanyozni. A víz alatt állva van időm gondolkodni mit csinálok az egy hónapos szünet alatt. Haza megyek majd Madisonba is egy hétre az biztos.  És megkeresem Annát is. Annyira jó lenni őt végre látni. Kiszállva a zuhany alól keresek egy tiszta alsót és beugrok az ágyba.


Másnap délben kelek fel, legjobb barátom hívására.
- Ezra  - morgok bele a telefonba
- Calum, nyisd ki az ajtódat itt vagyok már egy órája. - és leteszi. Ezra pár napra jött hozzám, mielőtt elutazna Houstonba A NASAhoz. . Az én bolond haverom.  Kimegyek és ajtót nyitok neki. Ezra hosszú haja most is  göndör, és kockás inget visel, csőnadrággal, és valami idióta színű felsővel.
- Cal, cimbi - ölel magához.
- Ezra, ne buzulj. - jelentem ki
- Van csajom. - mondja, mire a szemet forgatom.
Leül a kanapéra.
- Van kajád? -kérdi, mire a fejemet rázom és kijelentem h megyek veszek valamit, ő pakoljon csak ki. Felveszek, egy fekete Nadrágot, az egyik zenekaros felsőmet, és egy bakancsot. Elrakom a telefonomat, és ezután elindulok. Gyalog megyek. Az utcán nem ismert még eddig fel senki, nem mintha bajom lenne vele, imádom a fanokat. Előveszem a telefonomat az idő miatt, és akkor meglátom őt. A haja még mindig göndör. Rövid fekete ruhát visel, bakanccsal. A sminkje a régi, de a járása. Tisztább. Mintha minden rendbe lenne vele, fizikailag. A mozgása, rendben van, nem jár már úgy mintha minden fájna neki.  Bemegy egy kávézóba, én pedig követem. Mögé állok be a sorba.
- Egy Lattét kérek elvitelre, mondja és már fizetni, de én megelőzöm.
- Lesz még hozzá, egy hosszú kávé is. - mondom, és odaadom a pénzt az eladónak. Anna meg sem szólal. Nem is nézz rám, nem csinál semmit. Elveszi a kész kávéját. Mond egy halk köszönömöt, és távozna. Anna beszéljünk, gyere ülj le. - kérem. Rám nézz,, végre engem nézz, és bólint egyet.
Ő választ helyet, én pedig előtte foglalok helyet.
- Meséj, Calum Hood. - mondja, és hallom a hangján hogy mosolyog
- Zenélek. - mondom
- Azt hidd el Calum tudom. A suliban mindig a ti számaitok mentek. - mosolyog
- Tetszik? - kérdezem
- Kinek írtad a dalokat? - kérdezi szem rebbenés nélkül.
- Neked. - válaszolom
- Nem volt senkit? - kérdezi, mire a fejemet rázom
- Neked?
- Stuartal randiztam egy két hónapig, de semmi komoly. - mondja, persze ahogy lelépek az  kis nyomi ráhajt
- Veled, mi történt?
- Leérettségiztem, aztán írtam még verseket. A Columbiára járok. - mondja, én pedig bólintok
- Eljössz velem holnap valahová? - kérdezem
- Holnap nem jó, Lauren jön, New Yorkba.  -mondja
- Vele mi lett?
- Lauren Cambridge-be fog járni, matekra.
Még beszélgetünk, de engem Ezra folyton zaklat, hogy mikor megyek már, így ott kell hagynom a lányt. Keresek valami kajáld át ahonnan szerzek enni, és már megyek is haza. Ezra a tévét nézi, és valamit nagyon mutogat. Mi vagyunk benne, ebbe nincsen semmi új. A koncertekről beszél a menedzser, hogy mennyire jól sikerültek. Még ha nem sikerültek volna jól, milyen lebaszást kapnánk. A nap további részében Ezrával videójátékozunk.  Este rendelünk pizzát, és játszunk tovább, azonban nyolckor kapok egy smst a banda itthon lévő tagjaitól, hogy feljönnének hozzám, de íróm, hogy nem jó. Ezrát régóta nem láttam, és hiányzott a pasis délután mikor csak ketten vagyunk. Ezra eljött néhány koncertünkre itt az Államokban, és egyre Európában. Éjjel egykor fekszünk le aludni. Mindenki megy a saját szobájába. Lezuhanyzom, majd felveszem az alsónadrágomat. Előveszem a telefonomat, és mint minden este írók egy üzenetet Neki. Nem várok rá választ, de most megérkezik.
Jó éjszakát, Calum Hood. - Anna 

Sziasztok! 
Nem lett túl esemény dús rész, de remélem tetszett:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése